martes, 22 de junio de 2010

24 HEURES DU MANS -17-.

24 HEURES DU MANS -17-
FERRARI LMP1.
Cuando el año pasado Luca Cordero Di Montezemolo dio la salida de Las 24 Horas de Le Mans, en plena guerra con la FIA por el tema del top presupuestario, los rumores sobre un regreso a la LMP1 de Ferrari se dispararón, con la amenaza de los italianos de abandonar la F1, las especulaciones sobre un proyecto para preparar un coche de cara a las 24 horas parecia tomar forma con ese coqueteo de Montezemolo en la disciplina donde Ferrari también ha destacado a lo largo de la historia. En Maranello un programa para un LMP1 no es descabellado, pero la actual crisis económica y por supuesto su victoria contra la FIA borrarón de un soplo el rumor sobre esta vuelta.

Pero soñar es gratis así que aquí dejo el resultado de un sueño :




2 comentarios:

amelie dijo...

Jummm.... la F1 mou massa diners, poder i influències per ser un simple esport.

Com molts altres esports (i persones relacionades), però aquest n´és un dels exemples.

Deu ser el maleït mundial, que sense seguir-lo ni éssr partidària em sento com una ovella més :(

A veure si passa ja aquesta febre circense i ens preocupem per lo realment important.

Com estic de reinvindicativa ehhh.... On hi ha una mani que no estigui sobornada que m´apunto!!!

XD

Salut i bona revetlla :)

McQ dijo...

Mou massa diners e interessos, totalment d'acord. ¿I que mou el món? La demagojia antisistema esta passada de moda.

Pero estas totalment enganyada si només creus que és un simple esport, és la vissio superficial que es té de qui no ves més enlla d'un esport.

Per els fabricants a part de ser un aparador publicitari, una questió d'estatus o simplement formar part d'un circ mediatic que comporta el que comporta, és tot un banc de probas, un esglaó del I+D, on molts dels avanços que es fan en la industria del automobil han estat projectats, dissenyats i desarrollats en aquest “esport que mou massas diners e influències”.

Sistemas de seguretat, millors consums, aerodinamicas, materials, neumatics, combustibles... per arribar a un cotxe de serie, i adaptar aquestas milloras i avanços per un producte més fiable, segur i capaç de donarte un rendiment optim i util en la teva vida quotidiana.

Si traspassas el tel dels diner e influencies, que no nego que estan com en gairebe tota activitat humana potser seras capaç de veure el que t'explico.

Bona revetlla també per tu.

McQ