martes, 29 de noviembre de 2011

PRIMA GIORNATA.


Tots els camins porten a Roma i de Roma sortiren,
De Roma sortí el que som, a Roma tornem pel que som.
I en una d'aquestes anades i vingudes et vaig acompanyar,
em vas acompanyar aquest estiu
tu a conèixer-la, jo a redescobrir-la.


D'aquella primera giornatta gravada en la meva retina
la teva cara fascinada voltant des de Santa María Maggiore
a Sant Giovanni quan al lluny vas albirar el Coliseum.
Roma enamora, a tu aquest estiu.
Tornarem per redescobrir-la junts angzalais

2 comentarios:

angzalais dijo...

La nostra eternitat va arribar a la ciutat eterna, jo de la teva mà i enamorada de Tu.

La nostra eternitat va marxar de la ciutat eterna, jo de la teva mà, enamorada de Tu i de Roma.

Vaig gaudir de Roma i del fet de ser eterns i d'aquella primera jornada tinc gravat a foc aquell petó de "Benvinguda a Roma".

Sí, tornarem.

McQ dijo...

Mes aviat que tard... :)