lunes, 30 de enero de 2012

TOT PER DESCOBRIR... DE NOU.

Es tanca una porta
però tens tantes per obrir.
Hi ha un món allà fora
ple de tot allò que desitjàs
i només et cal una empenta
per renàixer de les cendres.
Com després de l hivern
arriba la primavera
Darrera deixàs el desert
davant tens el frondós jardí
Del seca al regadiu nomes et separa
un rec; travessa'l.
Quan la nit ben fosca acaba
torna la llum a sortir
inundant amb la seva claror
allò que somiàs i desitjàs,
Acomiadat dels morts
enterra els cadàvers,
i recorda els bons moments
els dolents seran fantasmes en maletes
desades a las golfes, com un record més
que la pols anirà cobrint.
McQ

8 comentarios:

FRONK dijo...

Començas una nova aventura???........no puc res mes que dirta que, disfrutis de cada descobriment, i endavant.

Una abraçada.

McQ dijo...

Amic Fronk, cada dia és una aventura en els temps que correm...

Ho farem.

Gràcies.

Una abraçada.

angzalais dijo...

Estimat McQ,

he pensat aquest ultims dias sobre les portes que estic tancant, les que vull obrir, faig repas dels records i balanç dels moments i en definitiva acabo sempre en la mateixa reflexió; estem junts i aixó amor dona per bó tot lo demes perque tot va tenir un inici i aquest inici es necesari perque siguem nosaltres i no tu i jo per separat.

Gràcies.

McQ dijo...

Tot va tenir un inici. Tot té un inici.

Tu, jo, nosaltres.

;)

Luigi dijo...

Aiiiii......que em posare a plorar, de l'emocio. Jo tambe en vull!!!!!!

McQ dijo...

Jajajajajaa... Ja t ho he did abans per phone, però t ho torno a dir per aquí Sr Luigi...

No se puede ser más maricón y capullo...

Apa fins demà carallot.

Anónimo dijo...

M'alegro que al final hagis tancat aquella porta i n'aguis obert una de millor!!!


Sònia

McQ dijo...

Si. Tot i que l'escrit va en una altre direcció.

Gràcies Sònia.

Moltes felicitats i enhorabona.